CHI PROFESSIONAL PLAUKŲ PRIEMONĖS
CHI Professional plaukų priemonės – vienos iš geriausių prekių ženklų kosmetikos pasaulyje, siūlantis stilistams, meistrams ir jų klientams analogų neturinčias priemones. Luxury segmento priemonės, savyje sujungiančios progresyviausius „Farouk Systems“ laboratorijų ir „NASA“ kosmetikos išradimų instituto tyrimus.
CHI plaukų priemonės
Nepriekaištingos CHI plaukų priemonės. Šampūnai, kondicionieriai, aliejai, formavimo priemonės, plaukų šilkas ir dar daugiau. Užeikite!
Chi produktai garsėja tuo, kad juose naudojami natūralūs ingredientai, tokie, kaip šilkas, keratinas ir organiniai aliejai, siekiant pagerinti plaukų sveikatą ir išvaizdą. Šis prekės ženklas siūlo įvairius plaukų priežiūros produktus bei plaukų formavimo priemones:
- šampūnus;
- kondicionierius;
- plaukų lakus;
- putas;
- vaškus, gelius, želes;
- purškiklius, losjonus;
- plaukų blizgesius.
Be plaukų priežiūros gaminių, Chi taip pat gamina profesionalius plaukų priežiūros įrankius, pavyzdžiui, plaukų tiesintuvus, plaukų džiovintuvus ir garbanojimo žnyples. Šie gaminiai yra aukštos kokybės, patvarūs ir veiksmingi.
Dėl įsipareigojimo naudoti natūralius ingredientus ir pažangias technologijas šis prekės ženklas tapo mėgstamas tiek profesionalių stilistų, tiek paprastų vartotojų. Apskritai Chi yra gerai žinomas ir gerbiamas plaukų priežiūros pramonės prekės ženklas, turintis gerą reputaciją kaip gaminantis aukštos kokybės produktus, kurie suteikia puikių rezultatų.
Papildomi faktai ir informacija apie Chi gamintoją
- Įkūrėjas: Chi įkūrė kirpėjas ir verslininkas Farouk Shami, gimęs Palestinoje ir užaugęs Jordanijoje. F. Shami 1965 m. emigravo į Jungtines Amerikos Valstijas ir galiausiai apsigyveno Hiustone, kur 1986 m. įkūrė "Chi.
- Misija: Chi misija - tiekti profesionalias plaukų priežiūros priemones, kurios gerina plaukų sveikatą ir grožį, naudojant natūralius ingredientus ir naujoviškas technologijas. Prekės ženklas yra įsipareigojęs siekti tvarumo ir gamybos procesuose taiko ekologišką praktiką.
- Platinimas: Chi produktai parduodami daugiau nei 132 pasaulio šalyse, o šis prekės ženklas užima tvirtą vietą profesionalios plaukų priežiūros pramonėje. Chi gaminiai parduodami profesionaliose grožio prekių parduotuvėse, salonuose ir internetinėse parduotuvėse.
- Apdovanojimai: Per daugelį metų Chi už savo gaminius ir inovacijas gavo daugybę apdovanojimų ir pagyrimų. Pavyzdžiui, 2019 m. žurnalas "InStyle" suteikė apdovanojimą už geriausią plaukų tiesintuvą.
- Filantropija: Chi dalyvauja filantropinėje veikloje ir bendradarbiauja su tokiomis organizacijomis kaip Hiustono srities moterų centras ir "Miss Universe" organizacija, kad paremtų su moterų įgalinimu ir švietimu susijusius tikslus.
Apskritai "Chi" yra gerai žinomas ir gerbiamas plaukų priežiūros pramonės prekės ženklas, tvirtai įsipareigojęs siekti kokybės, naujovių ir tvarumo. Prekės ženklo įkūrėjas, misija, platinimas, apdovanojimai ir filantropinė veikla - tai svarbūs jo tapatybės ir sėkmės aspektai.
Chi produktai garsėja tuo, kad juose naudojami natūralūs ingredientai, tokie, kaip šilkas, keratinas ir organiniai aliejai, siekiant pagerinti plaukų sveikatą ir išvaizdą. Šis prekės ženklas siūlo įvairius plaukų priežiūros produktus bei plaukų formavimo priemones:
- šampūnus;
- kondicionierius;
- plaukų lakus;
- putas;
- vaškus, gelius, želes;
- purškiklius, losjonus;
- plaukų blizgesius.
Be plaukų priežiūros gaminių, Chi taip pat gamina profesionalius plaukų priežiūros įrankius, pavyzdžiui, plaukų tiesintuvus, plaukų džiovintuvus ir garbanojimo žnyples. Šie gaminiai yra aukštos kokybės, patvarūs ir veiksmingi.
Dėl įsipareigojimo naudoti natūralius ingredientus ir pažangias technologijas šis prekės ženklas tapo mėgstamas tiek profesionalių stilistų, tiek paprastų vartotojų. Apskritai Chi yra gerai žinomas ir gerbiamas plaukų priežiūros pramonės prekės ženklas, turintis gerą reputaciją kaip gaminantis aukštos kokybės produktus, kurie suteikia puikių rezultatų.
Papildomi faktai ir informacija apie Chi gamintoją
- Įkūrėjas: Chi įkūrė kirpėjas ir verslininkas Farouk Shami, gimęs Palestinoje ir užaugęs Jordanijoje. F. Shami 1965 m. emigravo į Jungtines Amerikos Valstijas ir galiausiai apsigyveno Hiustone, kur 1986 m. įkūrė "Chi.
- Misija: Chi misija - tiekti profesionalias plaukų priežiūros priemones, kurios gerina plaukų sveikatą ir grožį, naudojant natūralius ingredientus ir naujoviškas technologijas. Prekės ženklas yra įsipareigojęs siekti tvarumo ir gamybos procesuose taiko ekologišką praktiką.
- Platinimas: Chi produktai parduodami daugiau nei 132 pasaulio šalyse, o šis prekės ženklas užima tvirtą vietą profesionalios plaukų priežiūros pramonėje. Chi gaminiai parduodami profesionaliose grožio prekių parduotuvėse, salonuose ir internetinėse parduotuvėse.
- Apdovanojimai: Per daugelį metų Chi už savo gaminius ir inovacijas gavo daugybę apdovanojimų ir pagyrimų. Pavyzdžiui, 2019 m. žurnalas "InStyle" suteikė apdovanojimą už geriausią plaukų tiesintuvą.
- Filantropija: Chi dalyvauja filantropinėje veikloje ir bendradarbiauja su tokiomis organizacijomis kaip Hiustono srities moterų centras ir "Miss Universe" organizacija, kad paremtų su moterų įgalinimu ir švietimu susijusius tikslus.
Apskritai "Chi" yra gerai žinomas ir gerbiamas plaukų priežiūros pramonės prekės ženklas, tvirtai įsipareigojęs siekti kokybės, naujovių ir tvarumo. Prekės ženklo įkūrėjas, misija, platinimas, apdovanojimai ir filantropinė veikla - tai svarbūs jo tapatybės ir sėkmės aspektai.